Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

25/8/11

Ο έρωτας σημαίνει δημιουργία σε γενικό βαθμό. (Πέτρος Δημούλιας)

  Όταν στα μάτια σε κοιτάω,
  αισθάνομαι να σ' ακουμπάω
  και θέλω να σ' αγγίζω συνεχώς...
  Το άγγιγμα σου με τυλίγει,
  μαγνήτης που δεν λέει να φύγει,
  μα με κρατά μαζί σου διαρκώς..

  Μου ανάβεις το κορμί μου,
  τρέχεις μέσα στην ψυχή μου,
  αδιέξοδο η πορεία,
  έρωτας και τιμωρία...
  Μου ανάβεις το κορμί μου,
  καίς την κάθε αίσθηση μου,
  είναι τρέλα και αμαρτία.
  Με απίστευτη ουσία...
  Καίγεσαι μα καίγομαι και εγώ.
  Στο όνειρο μαζί σου θα χαθώ.

  Όταν σε φέρνω εγώ κοντά μου,
  αιχμάλωτη στην αγκαλιά μου,
  νιώθεις την ύπαρξη μου δυνατή...
  Το σώμα μου φωτιά στο χρόνο,
  σαν τελειώνει έχω πόνο,
  δεν θέλω να ρωτάμε το γιατί..

Τίτλος τραγουδιού: Έρωτας και τιμωρία