Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

22/4/13

Sexapil... Η αναγνώριση για μένα είναι το μεγαλείο που έχει όνομα και ταυτότητα. (Πέτρος Δημούλιας)

      Παράπονα μου κάνεις ότι δεν είμαι εδώ
   Οι ώρες δεν περνάνε χωρίς να σε σκεφτώ 
      Το ξέρω ότι θέλεις να τρέχω να σε βρω
     Θέλω πολύ μαζί σου τ' αστέρια να μετρώ..

                Μην θυμώσεις ποτέ σου ξανά 
                  δεν σ' αλλάζω εγώ τώρα πια..

 Για να μην σου λείπω.. Θα με βλέπεις κάθε μέρα
 Μέσα στο μυαλό σου.. Θα χτυπάω σαν τη σφαίρα
      Και στα όνειρα σου.. Θα' ρχομαι τα βράδια
 Για να μην φοβάσαι.. Μόνη σου μες τα σκοτάδια

     Μου λες ότι σου λείπω & πρέπει να σε δω
          Όμως σε αγαπάω σε έχω στο μυαλό
        Είμαι εδώ για σένα θα πάω όπου πας
      Θέλω πολύ εσένα σφιχτά να με κρατάς..
 
                Μην θυμώσεις ποτέ σου ξανά 
                 δεν σ' αλλάζω εγώ τώρα πια..

     Τίτλος τραγουδιού: Για να μην σου λείπω

   Υ.γ: O καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις
              το μέλλον είναι να το σχεδιάσεις.
        Κανόνας Νο 1: Μην είσαι ποτέ το Νο 2